معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: زمان آموزش دانش آموزان تا ۳۱ اردیبهشت است و دانش آموزان از اول تا ۱۲ خرداد در امتحانات شرکت میکنند و پس از برگزاری امتحان میتوانند به خانه بازگردند.
کلانشهر: رضوان حکیمزاده، معاون آموزش ابتدایی ...